جنس فن های محصولات گرین

8 نکته در رابطه به جنس فن های محصولات گرین

سلام و عرض ادب خدمت کاربران عزیز سایت شرکت آوش و خریداران محصولات گرین، هدف از این مقاله معرفی جنس فن های محصولات گرین و آشنایی با مزایای پلاستیک پلی آمید نسبت به ABS و فلز است. شرکت آوش  متشکل از تیمی حرفه ای و متخصص در حوزه  فروش سیستم های تهویه شرکت گرین با بهترین کیفیت ممکن است. شما می توانید جهت مشاوره و خرید محصولات گرین با ما همراه باشید. تیم سخت کوش شرکت آوش، در کمترین زمان ممکن، خدمات فروش فن های داکت اسپلیت گرین و فن های کویل گرین در خواستی شما عزیزان را، تحت استاندارد کشور تضمین می کند. در ادامه به مزایای پلاستیک پلی امید نسبت به ABS و فلز خواهیم پرداخت.

سلام و عرض ادب خدمت کاربران عزیز سایت شرکت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان – آوش و خریداران محصولات گرین، هدف از این مقاله معرفی جنس فن های محصولات گرین و آشنایی با مزایای پلاستیک پلی آمید نسبت به ABS و فلز است. شرکت آوش  متشکل از تیمی حرفه ای و متخصص در حوزه  فروش سیستم های تهویه شرکت گرین با بهترین کیفیت ممکن است. شما می توانید جهت مشاوره و خرید محصولات گرین با ما همراه باشید. تیم سخت کوش شرکت آوش، در کمترین زمان ممکن، خدمات فروش فن های داکت اسپلیت و فن های کویل گرین در خواستی شما عزیزان را، تحت استاندارد کشور تضمین می کند. در ادامه به مزایای پلاستیک پلی امید نسبت به ABS و فلز خواهیم پرداخت.

جنس فن های محصولات گرین:

جنس فن های محصولات گرین از نوع پلی آمید می باشد. پلی آمیدها نوعی نایلون و از گروه پلاستیکها می باشند. نایلون طی یک واکنش چگالش بین اسیدهای دیابازیک و دیامین ها تولید می شود. عملکرد با کیفیت و بالا در این نوع پلاستیک، پلی آمید را به گزینه ای برتر برای تولیدکنندگان نسبت به سایر (پلی استر ها) تبدیل می کند. هرچند خط تولید این مواد نسبت به سایر پلی استرها گران تر است اما به خاطر خواص و کار بردهای خاص این متریال،  هنوز هم تقا ضای بالایی را در بازار به خود اختصاص می دهد.

مزایای پلاستیک پلی امید(جنس فن های محصولات گرین) نسبت به ABS و فلز:

  • از لحاظ اقتصادی به خاطر هزینه نصب و حمل و نقل پایین، در مقایسه با فلزات مقرون به صرفه تر است.
  • از جمله مزایای پلی آمیدها مونتاژ سریع این محصولات به دلیل کم حجم تر بودن آن است. برش و مانور روی پلی آمید راحت تر است در حالی که کار با محصولات فلزی زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد.
  • نیاز به مراقبت بالا نبوده واز مقاومت و دوام بالایی برخوردارند. به دلیل داشتن خواص مكانيكي و ثبات ابعادي درسیستم های تهویه نسبت به دماي بالا رفتار سطحي خوبی داشته ونسبت به خستگي مقاومت بالایی دارند.
  • جنس فن های محصولات گرین پلی آمیدی است و پلی آمیدها مجهز به یک عایق صوتی بالایی هستند. با داشتن این مزیت نسبت به ABS و فلز، این تهویه ها کم صدا تر و آرام تر از سیستم های تهویه دیگر کار میکنند.
  • این فن ها قابل نشت نیستند و همچنین در مقایسه با سایر پلی  آمید ها در معرض حیوانات جونده قرار نمی گیرند.
  • قطعات آسیب دیده قابل تبدیل به نوع دیگر محصولات بوده و آلودگی زیستی ایجاد نمی کنند.
  • جنس فن های محصولات گرین بالاترین مقاوت حرارتی را داراست. دماي انحنای تحت بار این پلی آمید ها در MPa 1/8 برابر 160 درجه سانتيگراد مي باشد. مقاومت این مواد 50 برابر بهتر است.  بنا براین جايگزين خوبي براي فلزات در كاربردهاي با دماي بالا و کار مداوم مي باشد.
  • خاصیت سیالیت پلی آمید باعث شده برای ساخت سیستم های تهویه یا قطعات با شکلهای پیچیده که نیاز به دیواره های نازک هستند ماده اولیه بسیار مناسبی باشند. با توجه به نکات ذکر شده کارایی بالای جنس فن های محصولات گرین نسبت به نمونه های دیگر در بازار کاملا محسوس و قابل لمس است.

نحوه سفارش سیستم های تهویه شرکت گرین (سخن آخر)

در این مقاله مروری کوتاه بر جنس فن های محصولات گرین  انجام شد. با توجه به سابقه بلند مدت و تجربه چندین ساله ما در فروش فن های داکت اسپلیت و فن های کویل گرین، کیفیت سیستم های تهویه شرکت گرین  را تضمین می کنیم. مجریان و اساتید توانمند شرکت آوش با ارائه مشاوره رایگان در امر فروش محصولات در خواستی گرین،  در کنار شما عزیزان خواهند بود و با دادن مشاوره های حرفه ای و ارزشمند شما را از خرید محصولات شرکت های مشابه بی نیاز خواهند نمود. برای مشاوره و خرید فن های داکت اسپلیت و فن های کویل گرین کافی است بر روی لینک سایت کلیک نموده و با ما در ارتباط باشید. شرکت آوش آماده قبول پیشنهادات و انتقادات کار ساز شما عزیزان می باشد. به امید رضایت و موفقیت مصرف کنندگان عزیز.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رای‌ها 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

تلگرام
توئیتر
فیسبوک
لینکدین

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر